Wednesday 24 April 2024| ۱۴: ۳۵ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
 معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران: برنامه های اثرگذار برای اجرای گام دوم انقلاب را جدی بگیرید
عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران در نشست هم اندیشی معاونان پرورشی مناطق نوزده گانه شهر تهران که در محل کانون آفتاب برگزار شد، بر حضور دانش آموزان در محل حرم ملکوتی امام راحل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)، عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران گفت: خوشحالیم در مکان معنوی هستیم که امام راحل(ره) آرمیده اند و این برای ما ارزشمند است. ما دو بخش در کارمان را داریم. بخش علمی و بخش اجرایی را داریم.

کریمی با اشاره به موضوع علمی گفت: اگر قرار است مدیر موفقی باشیم باید ده مولفه را در خود پرورش دهیم. اول اینکه مدیر موفق باید استقلال داشته باشد. دوم، احساس خود ارزشمندی است. سوم، قضاوت درست است. به هیچ عنوان عجولانه تصمیم نگیریم. چهارم، دو واژه داریم. یکی هوش و یکی خلاقیت. این دو باهم متفاوت اند. اتاق های اندیشه ورز را توسعه دهیم. پنجم، ما باید جامعیت فکر داشته باشیم. یعنی صرف داشتن دانش مهم نیست و تمرکز و انسجام را در خود تقویت کنیم. ششم، پیشبینی اطلاعات مهم است. هفتم، داشتن نظم است. هشتم، منصف بودن در یک مدیر بسیار مهم است. نهم، قاطع بودن یک مدیر مهم است. اینکه یک مدیر همه از او راضی باشند نشانه خوب بودن نیست. دهم، شوخ طبعی در یک مدیر موفق مهم است.

معاون پرورشی شهر تهران با اشاره به اینکه تا می توانیم باید اندیشه های امام راحل را گسترش دهیم، گفت: دانش اموزان عزیز ما که اینده میهن توسط تفکر انها رقم میخورد مهم است، پس حضورشان در جوار ملکوتی امام مهم است اما باید برای این مهم برنامه داشته باشیم.

عبدالرسول کریمی افزود: اتاق های فکری تان را جدی پیگیر باشید و موضوع گام دوم انقلاب که رهبری تاکید داشته اند تامل کنید. برنامه داشته باشید تا این مهم بهتر انجام شود. در زمینه عفاف و حجاب هم سعی کنید برنامه ها و همایش های جدی را پیگیر کنید.

وی در مورد درس تفکر و سبک زندگی افزود: با توجه به اینکه در شهر تهران پانصدنفر معلم داریم باید تعداد بیشتری در این مسابقه شرکت کنند. همچنین به اردو و بازدید توجه کنید و قوانینی که مترتب در زمینه بعد مسافت و رضایتنامه است، جدی بگیرید.

کریمی ضمن قدردانی از زحمات معاونان پرورشی جهت فعالیت های شان در زمینه راهیان نور به موضوع بوفه های مدارس پرداخت و از ارزیابان خواست تخلفات پایگاه های تغذیه را جدی بگیرند. همچنین راجع به طرح نماد و یاریگران زندگی و پرسش مهر گفتگو کرد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین