Tuesday 21 May 2024| ۰۲: ۲۰ - سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
رییس بنیاد مستضعفان: امام راحل قدرت استکبار را در هم شکست

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینب(س)، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست.

سید پرویز فتاح روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر آن حضرت،   اظهار داشت: امروز  نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون معمار کبیر انقلاب اسلامی  است،  چرا که ایشان ملت ایران را از یوغ رژیم ستمگر پهلوی و استکبار جهانی نجات داد.

وی با بیان اینکه توفیقاتی که نصیب امام خمینی (ره) شد در طول تاریخ کمتر نصیب کسی شده است، تصریح کرد: امام راحل اموال ملت ایران به ویژه ستمدیدگان و محرومان را از گلوی رژیم پهلوی بیرون کشید.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل خود را آلوده مال دنیا نکرد، افزود: مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی، مردم داری، ساده زیستی، دین مداری و انقلابی بود و این موارد برجسته، بهترین الگو و سرمشق برای مردم و مسئولان به شمار می رود.  

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل و یک سال هنوز زنده است، خاطر نشان کرد: صف آرایی دشمن و توطئه های آنان هم نتوانست از پویایی و زنده بودن انقلاب بکاهد.
فتاح گفت: مسئولان و ملت ایران تا پای جان بر عهد و میثاق خود با امام راحل در تداوم انقلاب ایستاده اند چرا که زنده نگه داشتن راه امام وظیفه همگان است.

وی عنوان کرد: بیعت با امام راحل طی ایام دهه فجر در حقیقت بیعت با مقام معظم رهبری و شهدا است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یادآور شد: زمانی که نظر ولی فقیه در خصوص موضوعی مطرح می شود همه باید با جان و دل بپذیرند چرا که نظر ایشان از روی درایت و هوشمندی است.
وی اضافه کرد: اموال این نهاد برای خدمت رساندن به مستضعفان است و باید آثار خدمات در این بخش در جامعه ملموس باشد.

فتاح ادامه داد: امروز با همه مشکلاتی موجود در کشور با اقتدار به سمت پیروزی حرکت می کنیم و عظمت و اقتدار ملت ایران در عرصه جهانی آشکار است.

وی یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به دلیل بغض و کینه و جسدی که نسبت به امام خمینی (ره) و انقلاب و رهبری در طی چهل و یک سال انقلاب داشتند همواره نقشه ها و توطئه های بسیاری را طرح کردند اما هر بار با شکست مواجه شدند.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امام راحل از کاخ نشینی دور بودند و مرتب همه را از کاخ نشینی برحذر می داشتند.

وی تاکید کرد: انقلابی بودن یعنی به فکر پابرهنگان و مستضعفان بودن و دوری از کاخ نشینی است.

فتاح با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی موجب استحکام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی تصریح کرد: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور مردم باشکوه، عظمت و بی سابقه خواهد بود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: حضور چشمگیر و پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید و مایوس خواهد کرد.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طی چهل و یک سال انقلاب درصدد دور کردن ملت ایران از ولایت و ولایتمداری بود اما هرگز به هدف پلید خود نخواهند رسید.

فتاح گفت: وظیفه مسئولان امروز با توجه به شرایط سخت کشور سنگین تر خواهد بود و همه باید راه امام راحل و شهدا را ادامه دهند.

وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب بدانند ملت ایران و مسئولان نظام بر سر عهد خود با امام راحل و امام خامنه ای هستند و هرگز دست از ولی فقیه و انقلاب برنمی دارند.

رییس بنیاد مستضعفان خاطر نشان کرد: این نهاد همراه انقلاب، رهبری و خدمتگزاری به مردم بوده چرا که امام راحل، رهبر پابرهنگان و محرومان بودند بر همین اساس باید در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مناطق محروم اهتمام ورزید.

عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  ادامه داد: انقلاب نعمتی بزرگ و ارزشمند است که همه باید قدر آن را بدانند و در راه حفظ و صیانت از آن بکوشند.

محسن رفیق دوست افزود: ملت و مسئولان هرگز ولی نعمت خود امام راحل را فراموش نکنند و امروز هم در حمایت و اطاعت از جانشین بر حق ایشان کوتاهی نکرده و اهتمام کنند.
وی عنوان کرد: اطاعت از رهبری به صلاح کشور و موجب عاقبت بخیری خواهد شد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین