Saturday 27 April 2024| ۱۵: ۲۵ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
رییس کمیته امداد امام (ره) :اصلی ترین هدف کمیته امداد کمک به روی پا استادن افراد تحت پوشش است

 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمند سازی افراد تحت پوشش را سیاست اصلی این نهاد انقلابی برشمرد و گفت: بیش از ۷۰۰ هزار مددجوی این نهاد از  سال ۷۴ تا ابتدای سال جاری در حوزه‌های مختلف توانمند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار آستان، سید مرتضی بختیاری در حاشیه تجدید میثاق ‌کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) با آرمان های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توانمندی سازی افراد تحت پوشش در سه حوزه اصلی اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی برای دمیدن روحیه امید، استقلال و خودباوری در میان افراد تحت پوشش انجام می شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توانمند سازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، عنوان کرد: اصلی ترین هدف کمیته امداد کمک به روی پا استادن افراد تحت پوشش است.

بختیاری یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از ماندگارترین نهادهای تاسیس شده توسط امام راحل است که حمایت از افراد ناتوان و بی بضاعت را برعهده دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با تمام وجود برای محرومان می سوخت، تصریح کرد: امیدواریم مجموعه کارکنان کمیته امداد به عنوان امدادگران این کمیته در کمک به مددجویان بتواند اهداف مورد نظر بنیانگذار کبیر انقلاب را در حد توان بجا بیاورد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: