Tuesday 07 May 2024| ۰۳: ۱۵ - سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
شهردار تهران: امام راحل اجازه ندادند نقاط ضعف به تهدید تبدیل شود

به گزارش خبرنگار آستان، شهردار تهران گفت: امام راحل اگر چه درس مدیریت استراتژیک نخوانده بودند اما به درستی نقاط ضعف را شناخته و اجازه ندادند این شرایط به تهدید تبدیل شود، ایشان مزیت ها را به فرصت تبدیل کردند.

پیروز حناچی در مراسم تجدید میثاق شهردار و اعضای شورای شهر تهران با آرمان‌های امام (ره) در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: عاملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن جمهوری اسلامی شد قطعا آن عامل موجب تداوم انقلاب هم خواهد بود.

وی تصریح کرد: امام همواره به دو لفظ "همه با هم" و "وحدت کلمه" اشاره می کردند و با اجرای همین دو کلید واژه هم در دوارن قبل و هم در بحران‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اوضاع را رهبری کردند.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: همه افرادی که دل به عشق امام بسته بودند بدون شناخت یکدیگر به واسطه زبان مشترک برای هدفی مشترک پیرو فرامین امام راحل بودند.

وی افزود: ارتباطی که امام راحل با دلدادگان انقلاب در داخل و حتی خارج از کشور داشتند از جنس هدف مشترک بود و مصداق بارز آن شهدای انقلاب اسلامی بودند.

حناچی ادامه داد: شهیدان دفاع مقدس، هشت سال به عشق امام تا آخرین لحظات و سخت‌ترین شرایط در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند و جان خود را به عشق امام فدا کردند.

به گفته این مسئول،  جرات و جسارت از امام به یادگار مانده و تاریخ انقلاب اسلامی هم نشان دهنده شجاعت و جسارت پیرجماران است.

شهردار تهران اضافه کرد: امام راحل با شجاعت تمام و روحیه منحصر به فردی که داشتند در مقاطعی چه دوران قبل و چه در بهمن ماه بدون ترس و واهمه از قدرتی، مردم را به حضور در خیابان‌ها دعوت کردند.

وی گفت: جرات و جسارت امام راحل در پایان جنگ و پذیرش قطعنامه نیز از درس‌های بزرگی به شمار می‌رود که معمار کبیر انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.

حناچی با اشاره به اینکه راه امام راحل و انقلاب در واقع راه رسیدن به موفقیت و سعادت است، بیان داشت: هر کسی که بر خلاف مسیر امام قدم بردارد در مسیر انقلاب اسلامی هم ره نمی سپارد.

این مسئول یاد آور شد: جوانان انقلابی امروز هم در قالب جهادگران در عرصه‌های مختلف فعالیت و به مردم خدمات رسانی می‌کنند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین