Thursday 18 April 2024| ۰۳: ۵۵ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
معاون امور حقوقی مجلس وزیر نفت  : صنعت نفت از آغازین روزهای انقلاب، امام راحل را یاری کرد

به گزارش خبرنگار آستان، معاون امور حقوقی مجلس وزیر نفت گفت: صنعت نفت در همان روزهای آغاز پیروزی انقلاب شیرهای نفت را برای شڪستن توان رژیم ستمشاهی بڪار گرفت و ضربه سنگینی را به توان رژیم وارد ڪرد.

شجاع الدین بازرگان معاون امور حقوقی مجلس وزیر نفت در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: صنعت نفت از آغازین روزهای حرڪت آزادی و رهایی بخش امام را حل با نهضت امام همراه بود. صنعت نفت در همان روزهای آغاز پیروزی انقلاب شیرهای نفت را برای شڪستن توان رژیم ستمشاهی بڪار گرفت و ضربه سنگینی را به توان رژیم وارد ڪرد.

وی افزود: صنعتگران صنعت نفت در ادامه حرڪت امام(ره) در مقابل دشمنان قسم خورده ڪشور و انقلاب اسلامی ڪه با حمایت استڪبار جهانی و به نمایندگی رژیم صدام به ایران حمله ڪردند با تمام توان علمی و ظرفیت‌های مالی و با اهدا ۱۱۰۰ شهید و تعداد ڪثیری جانباز و آزاده مقاومت ڪردند.

معاون وزیر صنعت نفت تصریح ڪرد: امروز در تداوم آن حرڪت گذشته و خط مقدم دفاع در مقابل تحریم گسترده ڪه از جانب استڪبار جهانی بر مردم ایران، منافع مردم ایران و اهداف امام خمینی ره، آزادی بخشی ظلم ناپذیری و مقاومت ، ایثار و حمایت از مستضعفان و زنده نگهداشتن پرچم اسلام اهداف اسلام است ڪه ایشان بنیانگذاری ڪردند.

بازرگان در عرصه صنعت نفت علی رغم همه فشارها و تحریم های همه جانبه ڪه در مجموعه صنعت نفت اعمال می شود با تدبیر وزیر و تلاش تڪ تڪ ڪارڪنان صنعت نفت این صنعت در حال توسعه و پیشرفت است، تا منابع مالی ڪه بخش قابل توجهی از درآمد ڪشور است را تامین ڪنیم تا ایادی استڪبار نتواند چتر قدرت و سیاست استڪباری خود را در ڪشور و منطقه بگسترانند و به اهداف خود برسند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین