Thursday 25 April 2024| ۰۹: ۴۵ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی : امام راحل با ویژگی شخصیتی خود قدرت جهانی را خلق کرد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت:  امام خمینی (ره) همواره کار مردم را به مردم می‌سپرد و توجه ایشان همواره بر اقشار آسیب‌پذیر و مستضعف جامعه بود.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با آستان با تاکید بر ضرورت مرور و توجه به  وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره)  بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با ویژگی‌های معنوی خویش و از همه مهم‌تر توجه به کوخ‌نشینان و افراد کم توان جامعه قلوب میلیون‌ها ایرانی را به خود جلب کرده و در دل‌های ما جا دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با ویژگی‌های شخصیتی بالای خود توانست قدرتی را خلق کند تا در برابر اهریمن که پشتوانه آن نظام سلطه بود بایستد و شالوده یک نظام الهی و اسلامی را طراحی کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که امروز ما در آن قرار گرفته‌ایم و در حوزه‌های مختلف در حال رویارویی با نظام سلطه هستیم رجوع به وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) برای تمام مسئولان و افراد جامعه ضروری است. حضرت امام خمینی (ره) توانست قدرتی را خلق کند که همچنان پایدار مانده و در رویارویی با نظام سلطه همچنان پشتوانه ملت ایران است این نظام الهی در طول این چهار سال نه تنها از بین نرفت، بلکه با قدرت و نشاط بیشتری امروز به راه خود ادامه می‌دهد.

علیرضا بیگی در ادامه با اشاره به توصیه‌های حضرت امام خمینی (ره) در خصوص توجه به اقشار آسیب‌پذیر و مستضعف جامعه بیان کرد: یکی از ویژگی‌های حضرت امام خمینی (ره) این بود که همواره کار مردم را به خود مردم می‌سپرد و در شرایط سخت بر مردم تکیه می‌کرد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: