Friday 19 April 2024| ۱۱: ۴۵ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
آیین اهدای یکهزار سری جهیزیه به نوعروسان در حرم امام راحل برگزار شد

به گزارش آستان،  مراسم اهدای یکهزار سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مناطق کم برخوردار هشت استان کشور امروز(پنجشنبه) همزمان با دهه کرامت در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

رییس قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در این مراسم گفت: جهیزیه های إرسالی شامل یخچال، گاز، فرش، پتو، اتو و سایر ملزومات ابتدایی شروع زندگی می باشد.

فاطمه چوپانی با بیان اینکه ارزش تقریبی هر جهیزیه در حدود پنج تا هشت میلیون تومان می باشد، اظهار داشت:   منابع تامین تمام اقلام اهدا شده مردم و خیرین سراسر کشور به ویژه استان تهران می باشد.

وی ادامه داد: جهیزیه های فوق به مناطق کم برخوردار استان های سیستان و بلوچستان، کهکلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، اردبیل، بوشهر، لرستان، کرمانشاه و خراسان جنوبی ارسال می شود.

چوپانی با اشاره به اینکه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها سالانه در سه گام اقدام به تامین جهیزیه و اقلام ضروری زندگی برای افراد مناطق کم برخوردار می کند، یادآور شد: خیرین این بنیاد طی سال ۹۹ بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک های مومنانه اقدام به تهیه پنج هزار جهیزیه کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: امسال خیرین ۱۱۰ شعبه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها یک پنجم کل جهیزیه ها را تامین کرده اند که این امر فقط با اعتماد سازی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب تحقق یافته است.

چوپانی با بیان اینکه خیرین بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مباحث حفظ بنیان خانواده و کمک به ازدواج جوانان اقدامات خوبی انجام داده اند، ابراز کرد: خیرین این بنیاد سالانه در حدود ۱۰ هزار جهیزیه برای آغاز زندگی جوانان تهیه می کنند.

وی ادامه داد: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از سال ۸۰ در مشهد مقدس آغاز به کار کرده است و از آن زمان تاکنون توانسته با اعتماد سازی در میان خیرین در حدود ۶۱ هزار جهیزیه تامین نماید.

لازم به ذکر است؛ امروز (پنجشنبه) در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره)ضمن ارسال یکهزار جهیزیه به سراسر کشور مراسم نمادین عقد ۲ جوان نیز برگزار شد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین