Saturday 20 April 2024| ۰۸: ۱۲ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
دری نجف آبادی : امام خمینی(ره) نعمتی الهی برای بشریت بود


  امام جمعه اراک گفت: امام خمینی(ره) نعمت بزرگ الهی برای بشریت بود و همه باید همیشه بابت این نعمت شکرگزار خداوند باشند.

به گزارش آستان، آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای بشریت یک نعمت بزرگ بود که خداوند به بشر تقدیم کرد و همه باید بابت این نعمت عظیم خدا را شاکر باشند.

وی با بیان اینکه امام راحل شبیه معجزه بودند، افزود: ایران تقریبا 250 سال در دوره های مختلف تاریخ، متحمل آسیب های زیادی شد و با وجود این آسیب ها امام راحل به عنوان فقیه عالیقدر با شجاعت برای ساماندهی اوضاع کشور در حوزه های مختلف وارد شد و با دنیایی از تجربه تحولات بسیاری نیز ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در آن برهه از زمان که جریانات انجمن های ایالتی و ولایتی توسط عده ای از افراد بی هویت و گرگ صفت مطرح شد، امام راحل از حوزه مقدس علمیه قم مقابل تمام دنیا و جریانات انحرافی ایستادگی کردند، ایشان در مقابل آمریکا و صدام و حملات نظامی ایستاد و با تشبیه صدام به دیوانه ای که سنگی را در چاه انداخته‌ ، فرمود اگر این جنگ 20 سال هم به طول بینجامد ما ایستادگی خواهیم کرد.

دری نجف آبادی با بیان اینکه امام(ره) هیچ مسئولیتی را جز برای رضایت خدا و بر مبنای تکلیف شرعی نپذیرفتند، اضافه کرد: امام(ره) معارف اسلام را در جامعه گسترش دادند و به جریان های امپریالیسم غربی و شرقی و دیکتاتوری و ... پایان دادند.


منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین