Friday 19 April 2024| ۰۳: ۰۲ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
استاندار گیلان: نیازمند توجه به راه و کلام و اندیشه نورانی امام راحل هستیم

به گزارش آستان، استاندار گیلان با اشاره به شدت دشمنی ها با انقلاب اسلامی به ویژه در ماه های اخیر، ادامه داد: در این برهه حساس نیازمند توجه به راه و کلام و اندیشه نورانی امام راحل هستیم تا اتحاد و انسجام و وفاق و همدلی خودمان را حفظ کنیم. 

ارسلان زارع  اظهار کرد: سوم خرداد حماسه ای غرورآفرین و از ایام الله انقلاب اسلامی است.

وی فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس امسال را بسیار کارگشا دانست و تصریح کرد: نه تنها مردم سرافراز ایران، بلکه کشورهای بزرگ اسلامی و حتی ملت های آزادی خواه جهان نیز از بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب بهره مند خواهند شد.

استاندار گیلان افزود: امروز اندیشه های تابناک این شخصیت روشن ضمیر و فرزانه نه فقط برای ملت ایران و امت اسلام، بلکه برای مردم جهان دارای درخشش  تلالو است.

زارع، با بیان اینکه سیره امام راحل سراسر الگو و اسوه است، عنوان کرد: سیره بنیانگذار کبیر انقلاب مجموعه ای از اخلاق اسلامی، کرامت انسانی، خودباوری، امیدبخشی، عزت نفظ، نظم و انضباط و فصل الخطاب قرار دادن قانون است. در واقع خصلت ها و سجایای نیک همه در سیره امام وجود دارد و باید مد نظر همگان قرار گیرد.

وی راه امام را راهی روشن و پرفروغ دانست و گفت: راه امام همان راه رهبری است که از انقلابی گری و تلاش برای عزت بخشی به اسلام و انقلاب و ملت ایران نشات می گیرد.

استاندار گیلان، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست پیروزی رو به روی انقلاب و ملت قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: این دشمنی های در عرصه های نظامی و اقتصادی در قالب جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه ادامه داشته و دارد، اما دشمن امروز علیه جمهوری اسلامی جنگ جدیدی را آغاز کرده است.

زارع، با اشاره به شدت دشمنی ها با انقلاب اسلامی به ویژه در ماه های اخیر، ادامه داد: در این برهه حساس نیازمند توجه به راه و کلام و اندیشه نورانی امام راحل هستیم تا اتحاد و انسجام و وفاق و همدلی خودمان را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در هیچ مقطعی نسبت به آینده روشن انقلاب ناامید نشد، گفت: امروز آحاد ملت ایران وظیفه دارد با استعانت و کمک خواهی از سیره نورانی امام و بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری رویکردهای امیدبخش و امیدآفرینانه داشته باشد تا این انقلاب و نظام عزت و تعالی روزافزون پیدا کند.


منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین