Tuesday 16 April 2024| ۱۸: ۱۶ - سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
امام جمعه اراک: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است

به گزارش آستان،  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: این هفته فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی گفت: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که همیشه بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آن در تأمین سلامت و موفقیت نظام تأکید می کردند، با درایت خاصی در آذرماه ۱۳۵۸، طی بیاناتی ضرورت تشکیل مدرسه عشق یا همان بسیج مستضعفان را اعلام فرمودند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام آورده است: برکات این شجره و عطر دلاویز شکوفه‌های آن، در طی بحران‌های سال‌های اولیه انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن به سراسر مملکت اسلامی ما رسید و فضای آن را معطر ساخت و انقلاب و جنگ را به نفع اسلام و مسلمانان به پایان رسانید؛ و این همه جز در پرتو جهان بینی و تدبیر آن پیر فرزانه و حضور نیروهای مردمی و پیوند الهی آنان با ولایت حاصل نشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزوده است: تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می‌بایست در عرصه‌های مختلف فرهنگی،علمی و اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.
وی در ادامه این پیام آورده است: هفته فرخنده بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی دوباره با حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.
امام جمعه اراک در این پیام آورده است: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.
وی در این پیام تاکید کرده است: پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، شایسته تجلیل و تقدیر است و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بهانه ای برای پاسداشت این رشادت ها و دلاوری ها است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در پیام آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین