Friday 26 April 2024| ۱۷: ۱۶ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
نماینده قزوین در مجلس خبرگان: امام خمینی (ره) فرزند راستین اسلام است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ادبیات بسیار زشتی که یکی از مسئولین در مورد امام خمینی (ره) به کار ‌برد پسندیده نیست، تعبیر «فرزند ناخلف آمریکایی‌ها» از جهت سیاسی بی‌ادبی است؛ این تعبیر را محکوم می‌کنم و می‌گویم امام خمینی (ره) فرزند راستین اسلام است. 
به گزارش آستان مقدس امام خمینی(س)، حجت‌الاسلام مجید تلخابی اظهار کرد: یکی از مسئولین در خصوص امام گفته که «امام فرزند ناخلفی برای آمریکایی بوده است و آمریکایی‌ها پشت شاه را خالی کردند»؛ باید بگوییم این سخن از چند جهت خدشه‌دار است، نکته اول این است که آمریکا بر خلاف آنچه که وی گفته تمام قد پشت پهلوی بوده و وقتی که دیدند قدرت ایستادگی مقابل مردم را ندارند کمی کنار کشیدند که خودشان سقوط نکنند.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در روزنامه‌های خود گفته بودند که برای نگه داشتن شاه هر تعدادی از تظاهرات کنندگان که لازم است را می‌کشند و این مشخص می‌کند که تمام قد پشت شاه ایستاده بودند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ادبیات بسیار زشتی که یکی از مسئولین در مورد امام به کار ‌برد پسندیده نیست، تعبیر «فرزند ناخلف آمریکایی‌ها» از جهت سیاسی بی‌ادبی است؛ این تعبیر رامحکوم می‌کنم و می‌گویم امام (ره) فرزند راستین اسلام است.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی را مدیون امام خمینی(ره) هستیم، خاطرنشان کرد: نهادهای مسئول باید جلوی این اهانت‌ها را بگیرند، کسی که در نظام جمهوری اسلامی و در سطح بالا مسئولیت دارد نباید این چنین راحت جرئت کند نسبت به حضرت امام(ره) توهین و بی‌ادبی کند.
تلخابی یادآور شد: ظاهراً این فرد در گذشته کج‌سلیقگی و مطالب بر خلاف قاعده داشته‌ است و به نظرم اگر در دفعات قبل برخورد می‌شد کار به اینجا نمی‌کشید، الان هم باید برخورد شود که کار به موارد دیگر و مشابه این نکشد که بخواهد به راحتی نسبت به امام، بزرگان و نظام توهین کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: