Thursday 25 April 2024| ۱۲: ۱۰ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
رییس شورای اسلامی استان تهران: امام راحل یک شخصیت جهانی بود

رییس شورای اسلامی استان تهران ، گفت: امروز در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر توفیق حضور در حرم امام خمینی(ره) را پیدا کرده ایم تا بار دیگر با آرمان های بلند ایشان، شهدا و تمام انقلابیون تجدید بیعتی دوباره داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)، الهام فخاری با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) یک شخصیت جهانی بود توانست یکی از حرکت ها و خیزش های بزرگ مردمی را علیه استبداد و استعمار رهبری کند، اظهار داشت: ایشان یک شخصیت بی نظیر و نایاب در جهان است.

در ادامه رییس شورای اسلامی شهرستان ری با بیات اینکه یکی از بزرگترین انقلاب های جهان توسط امام راحل رهبری شده است، افزود: امام خمینی(ره) با شخصیتی علمی، مذهبی، دینی و ضد استعماری توانست طومار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله حکومت شاهنشاهی و استبدادی را در ایران درهم بپیچد.

حسن خلیل آبادی تاکید کرد: اعضای اسلامی استان تهران امروز در این مکان مقدس گردهم آمده اند تا بار دیگر بر ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب تاکید کنند.

در ادامه ناصر عبدی آذر نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها نیز در توصیف حضرت امام خمینی(ره) بیان داشت: ایشان با شخصیت سیاسی، انقلابی و مذهبی خود توانستند یکی از ماندگارترین و اثرگذارترین انقلاب ها منطقه را پایه گذار کنند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: