Saturday 04 May 2024| ۱۰: ۵۷ - شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
استاندار تهران : ایام دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای یادآوری اهداف بلند امام راحل است

استاندار تهران در  مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با بیان اینکه برعهده گرفتن مسئولیت در نظام اسلامی ایران فرصت خوبی برای خدمتگزاری است، گفت: کسانی که به مسئولیتی در این نظام می رسند باید قدر این لحظات برای خدمت به مردم بدانند و از آن به خوبی استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار آستان، انوشیروان محسنی بند پی اظهار داشت: خدمت به مردمی که در صحنه های مختلف نظام از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و توطئه های پس از آن همیشه در صحنه بودند یک افتخار بزرگ است که باید مسئولان آن را مقتم بشمارند.

وی با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل در ایام دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای یادآوری اهداف بلند ایشان است، بیان داشت:  مسئولان باید همواره در جهت آسایش، آرامش، رفاه مردم و توسعه کشور گام بردارند.

محسنی بند پی در ادامه با اشاره به اینکه امسال پروتکل های بهداشتی در تمامی مراسم های حرم مطهر امام خمینی(ره) رعایت شده است، افزود: استانداری تهران که همه ساله با ٣٠٠ نفر از افراد ١٢٠ دستگاه تخت امر، ١٦ فرمانداری و ٤٤ شهرداری به حرم امام راحل می آمد امسال فقط با ٤٠ نفر به مراسم تجدید میثاق آماده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین