Friday 26 April 2024| ۱۸: ۳۴ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام: امام راحل روح آزادگی را در عصر جاهلیت مدرن زنده کرد

 فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی روح آزادگی را در عصر انجماد مسلمانان و جاهلیت مدرن زنده کرد. 
به گزارش آستان، سردار جمال شاکرمی  اظهار داشت: شهیدان تابلویی از ایثار، فداکاری و گذشت را در مقابل دیدگان ما قرار داده اند.
وی با بیان اینکه شهیدان ایل قجر که در حماسه کانی سخت آن رشادت ها را ایجاد کردند از والاترین فرزندان این مرز و بوم بودند، افزود: هر ساله شاهد برپایی یادواره شهدای عملیات کانی سخت هستیم که با همراهی عموم ایلات و طوایف برپا می شد اما امسال با توجه به شرایط ویژه کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور شدیم آن را با جمعیت کمتری برگزار کنیم.
فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) ایلام با اشاره به ایام الله دهه مبارکه فجر تاکید کرد: فجر انقلاب استمرار بعثت است در عصر انجماد مسلمانان، جاهلیت مدرن روح آزادگی را از انسان ها گرفته بود، فضای تحجر و تحکم کشور ما را در بر گرفته و ظلم و ستم در ایران بیداد می‌کرد.
سردار شاکرمی یادآور شد: نهضت امام خمینی(ره) محشری در ایران اسلامی ایجاد کرد و لانه عنکبوتی دشمنان فرو ریخت و امروز خورشید عالم تاب اسلام در جای‌جای سپهر ایستاده و نورافشانی می کند.
وی اضافه کرد: امام امت آیینه تمام نمای ارزش های اسلامی و انقلابی بود چراکه روح و جریان ولایت در آن ظهور و بروز داشت و برای عالمیان به خوبی قابل مشاهده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به ابعاد حماسه ماندگار کانی سخت گفت: کانی سخت جلوه ای کوچک از رشادت های فرزندان خمینی کبیر است، فرزندان این دیار با تاسی از رهنمودهای حضرت امام در قامت سردارانی شجاع و سلحشور تربیت شدند و در جبهه های حق علیه باطل جانفشانی کردند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: