Friday 29 March 2024| ۰۹: ۰۴ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
محمود صادقی: فاصله گرفتن از آرمان های امام خمینی(س) نباید اتفاق بیفتد

جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در حرم مطهر امام خمینی(س) با یادگار امام دیدار کردند.
 
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با اشاره به برگزاری سومین کنگره این انجمن، گفت: به عنوان یک تشکل دانشگاهی و یک حزب اصلاح طلبی که جزئی از نظام هستیم و همیشه در اهداف سیاسی مؤثر بوده ایم، راهبرد اصلی ما مشارکت فعال در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار آستان، محمود صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها، در دیدار با آیت الله سید حسن خمینی در حرم امام راحل گفت: بعد از قانون جدید احزاب این دوره سومین کنگره انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها برگزار شد و در آستانه انتخابات سال 1400 این کنگره اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

صادقی افزود: فاصله گرفتن از آرمان های امام خمینی(س) نباید اتفاق بیفتد.زیرا ترویج آرمان های امام راحل راهگشای همه امور است.

وی افزود: موضوع اصلی این کنگره بحث درباره راهبرد و خط مشی اصلاح طلبان و انجمن مدرسین در انتخابات است. البته قبلا دفتر سیاسی در این زمینه کار کرده اند و اصول راهنمایی را به دست آورده اند و در شورای مرکزی هم بحث شده است.
 
 
وی تصریح کرد: به عنوان یک تشکل دانشگاهی و یک حزب اصلاح طلبی که جزئی از نظام هستیم و همیشه در اهداف سیاسی مؤثر بوده ایم، راهبرد اصلی ما مشارکت فعال در انتخابات است. به دلایل مختلف الآن در جامعه ناامیدی زیادی نسبت به انتخابات هست. این چالش به علاوه شرایط ویژه ای که باعث کاهش سرمایه اجتماعی شده و به دلیل حمایتی که اصلاح طلبان از دولت فعلی داشته اند مردم به نوعی ما را مسئول ناکامی ها می دانند اما اعلام کرده ایم که راهبرد ما مشارکت فعال در انتخابات است.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها گفت: این انجمن هم به عنوان یک حزب از مجموعه احزابی که جبهه اصلاح طلبان را تشکیل داده اند طبیعتا در آن حرکت جمعی مشارکت دارد اما مشارکت فعال با فراهم شدن امکان اینکه کاندیدای مطلوب اصلاح طلبان و انجمن با شاخصه هایی مثل اینکه موضع شفاف و روشن اصلاح طلبانه داشته باشد و پایگاه اجتماعی و مقبولیت مردم داشته باشد و همچنین بتواند برنامه راهگشا ارائه کند و توان اجرای این برنامه برای فائق آمدن بر مشکلات را داشته باشد.
 

منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین