Saturday 18 May 2024| ۰۹: ۱۳ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
فرمانده جبهه مقاومت اسلامی: به فرموده امام راحل (ره) خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد

فرمانده جبهه مقاومت اسلامی گفت: همه مقاومت‌ها و شجاعت‌ها در عرصه جهان در مقابل استکبار ریشه در ادبیات مقاومت خوزستان دارد.

به گزارش خبرنگار آستان، سردار رحیم نوعی اقدم اظهار کرد: من به عنوان یک مدافع حرم و رزمنده عرصه مقاومت در سوریه اعلام می‌کنم همه که مقاومت‌ها، شجاعت‌ها، عزت‌ها، اقتدارها، ایثارگری‌ها، ادبیات دفاع و مقاومت که امروز در عرصه جهانی و بین المللی در مقابل استکبار جهانی هستند از مقاومت سنگ به مقاومت موشک تبدیل شده و ریشه در ادبیات مقاومت خوزستان، خرمشهر قهرمان و آبادان دارند.

وی ادامه داد: من با جرأت و قدرت اعلام می‌کنم که خون پاک شهدای قهرمان مقاومت خوزستان و مقاومت آبادان و خرمشهر بعد از ۴۰ سال به بار نشسته و آن اثرات ارزشمند خود را در عرصه جهانی و بین المللی نشان داده است.

سردار نوعی اقدم ابراز امیدواری کرد که این ادبیات مقاومت برای نسل‌های آینده و برای تمامی آزادی خواهان و استکبارستیز منتقل شود.

فرمانده جبهه مقاومت اسلامی در ادامه خدمت به مردم خوزستان را هم‌سطح شهادت و عبادت خواند و گفت: همه مسئولان و خادمانی که این فرصت را هم اکنون دارند به عنوان یک برادر و رزمنده توصیه می‌کنم که خدمت گذاری و نوکری به مردم خوزستان کمتر از جنگ، جهاد و عبادت‌های ما نیست.

وی با بیان اینکه امید است با تمام وجود به مردم این خطه خدمت گذاری شود، ادامه داد: به فرموده امام راحل (ره) خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد و من در جریان دفاع از حرمین به جرأت اعلام می‌کنم که خوزستان دین خود را به اهل بیت (ع) ادا کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: