Thursday 25 April 2024| ۰۰: ۱۸ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:  انقلاب اسلامی همه را غافلگیر کرد و به گفته امام راحل، انقلاب ما معجزه الهی بود

آیت الله عبادی با بیان اینکه مشکل اصلی بشر تبعیت از غیر خدا و طاغوت است، اظهار کرد: نیاز است در توحید عملی در صحنه میدانی موفق شویم تا نجات پیدا کنیم.

به گزارش آستان، وی با بیان اینکه در طول تاریخ و دوران معاصر تفکر غربی برای دستیابی و سلطه بر انسان است، گفت: همچنین غرب برای ورود به صحنه‌های حکومتی با انواع شگردهای باطل هیچ حد و مرزی نداشته و اینها در جامعه ما هم رسوخ کرده است.

آیت الله عبادی بیان کرد: عده‌ای با نفوذ، مکر، حیله یا از نقاط ضعف و جهل استفاده کرده و با خریدن افراد، دم از اسلام و تشییع می‌زنند ولی مانند صهیونیست‌ها حرف می‌زنند.

وی با بیان اینکه این افراد دنیا را برای مردم زندان کرده و جان و مال انسان‌ها را با ادعاهای آلوده به خطر انداخته‌اند، افزود: انقلاب اسلامی همه را غافلگیر کرد و به گفته امام راحل، انقلاب ما معجزه الهی بود.


آیت الله عبادی با اشاره بر ملا شدن فتنه‌های دشمن در حوادثی مانند صحرای طبس بیان کرد: در جریان‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه جنگ هشت ساله دفاع مقدس، دست خداوند متعال وجود داشته و خداوند خودش فتنه‌های دشمنان را خاموش می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن هر روزه فتنه گری می‌کند که نیازمند توجه و هوشیاری است، اظهار کرد: موج انقلاب اسلامی و هسته‌های مقاومت امروز جان تازه‌ای گرفته و این جز با قدرت خداوند متعال نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فتنه‌های دشمنان با طراحی چند ساله بود که با مدد الهی نقش بر آب شد، افزود: امروز دست قدرت الهی جهان را به سویی می‌کشد که زمینه برای ظهور امام زمان (عج) باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: