Thursday 25 April 2024| ۰۸: ۲۳ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
محسن منصوری استاندار تهران روز جمعه گذشته در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان شهریار درباره ملاک های انتخاب فرمانداران گفته 'انتخاب از بین گزینه ها در دست مطالعه است و افراد، از نظر میزان توان عملکرد و کارکرد بررسی می شوند واگر نیاز باشد، فرآیند بررسی ها برای انتصاب فرمانداران در کوتاه‌ترین زمان انجام می شود'.

به گزارش عصر خبر، اين اظهارات وي را مي توان نشان از حساسيت و درك موضوع تغيير فرمانداران دولت موسوم به تدبير و اميد از سوي استاندار تهران ارزيابي كرد و اين كه وي با وجودي كه جوان ترين استاندار دولت مردمي سيزدهم مي باشد اما به اندازه كافي از دانش سياسي و اجتماعي برخوردار است و مي داند كه بايد در كوتاه ترين زمان ممكن فرمانداران دولت مردمي به كار گمارده شوند.

اولين فرماندار منصوب استاندار تهران راهي ري مي شود؟

در سيزدهمين انتخابات رياست جمهوري مردم با حضور در صندوق هاي راي نه ي بزرگي به برخي جريان هاي فكري و سياسي گفتند كه يكي از اين جريان هاي سياسي حزب كارگزاران سازندگي است كه دبير كل آن در بهمن ماه سال گذشته به صراحت گفت:' از انتخاب حسن روحانی نه پشیمان هستیم نه توبه می‌کنیم'.البته در انتخابات رياست جمهوري هم اين حزب از عبدالناصر همتي حمايت كرد.اين در حالي است كه آيت الله رئيسي رئيس جمهور مردمي توانست با شعار تحول، تغيير و عدالت راي مردم را به دست بياورد بنابراين مردم از رئيس جمهور انتظار دارند مديران منصوب دولت مردمي داراي اين ويژگي ها باشند.

اما در ميان 16 فرمانداري تحت پوشش استانداري تهران به جرات مي توان گفت بعد از فرمانداري تهران، فرمانداري شهرستان ري از اهميت خاص و ويژه اي برخوردار است چرا كه فرمانداري ري ويژه بوده و فرماندار معاون استاندار تهران نيز هست .بي خود نيست كه رهبر معظم انقلاب  ری را قبله تهران دانسته اند كه بهترین ملجاء و پناه معنوی برای مردم تهران و شهرستان های اطراف آن است.اين در حالي است كه فرماندار ري از اعضاي ارشد حزب كارگزاران سازندگي شهرستان ري بوده است و مردم انقلابي ري انتظار دارند كه فرماندارشان از جنس دولت مردمي رئيسي باشد نه از جنس كارگزاراني ها ! فردي كه توانست در دولت حسن روحاني پله هاي ترقي را طي كرده و فرماندار شهرستان مهم ري شود.بايد ديد آيا تغيير فرمانداران در استان تهران از شهرستان ري كليد خواهد خورد يا نه؟و اين كه كوتاه ترين زمان ممكن از نظر استاندار تهران چقدر است.

اولين فرماندار منصوب استاندار تهران راهي 'ري' مي شود؟

گفته مي شود در سال جاري فقط از محل قانون مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۳۷۵ میلیارد تومان بین شهرداری و دهیاری های شهرستان ری توزیع مي شود كه سهم روستاهای فاقد دهیاری نیز در اختیار فرمانداری ویژه شهرستان قرار خواهد گرفت.

همچنين در سال گذشته(99) ۱۰۲ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و آموزشی با اعتبار ۵۸۹ میلیارد تومان در شهرستان ری بهره‌برداری شد.

شهرستان ری با پنج بخش و ۶ شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: