Monday 06 May 2024| ۱۷: ۳۸ - دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
جمیری نماینده مجلس : پاسداری از آرمان‌های امام راحل وظیفه ماست


نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انسانی عارف، عالم، صاحب اخلاق، خدمت گزار به مردم بود و باید برای این شهید یک مکتب قائل باشیم.

جمیری نماینده مجلس  در ادامه گفت: پاسداری از آرمان‌های امام راحل وظیفه ماست  و باید در راه ترویج اندیشه ای ایشان بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار آستان، عبدالکریم جمیری اظهار داشت: شخصیت والامقام و بارز اسطوره مقاومت و ایثار سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» برگرفته از سرور و سالار و شهیدان حضرت عبدالله الحسین (ع) بوده و از جامعیت منحصربه‌فرد برخوردار است.

نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در جمع هنرمندان متعهد و انقلابی استان خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک انسان عارف، عالم، صاحب اخلاق، خدمت گزار به مردم بود؛ که در اوج قدرت در میادین نبرد، اخلاق را با سربازان مراعات می‌کرد و از طریق دل، آن‌ها را هدایت و رهبری می‌کرد.

وی با اشاره به مردم‌دوستی و روحیه ساده زیستی شهید سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیری بود که درصحنه‌های داخلی و بین‌المللی، در سخت‌ترین صحنه‌ها از مظلوم‌ترین افراد دفاع می‌کرد و تلاش برای مردم و ارتقا فرهنگ ناب اسلام و انقلاب و آرمان‌های امام راحل از ویژگی‌های برجسته ایشان بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین