Sunday 28 April 2024| ۲۲: ۱۲ - يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
امام جمعه شهریار: درخت انقلاب با خون شهدا و اتحاد مردم هر روز تنومندتر از قبل می شود


امام جمعه شهریار با اشاره به اینکه امروز به کشورهای مختلف از جمله عراق و یمن، انقلاب ما صادر شده است گفت: درخت انقلاب با خون شهدا و اتحاد مردم هر روز تنومندتر از قبل می شود.

به گزارش خبرنگار آستان،  حجت الاسلام حسین حسینی نوری اظهار داشت: حضرت زهرا نمونه بارز یک الگوی کامل برای همه انسان‌ها در زندگی است.

حسینی نوری با اشاره به شهادت سفیر ایران در یمن گفت: ایشان همرزم شهید سلیمانی بود، و این شهادت را تبریک و تسلیت می‌گوئیم و باید اعلام کنیم امروز تحرکات دشمنان برعلیه ایران اسلامی، بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، تحرکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است.

وی اظهار کرد: دشمنان برای اینکه بتوانند در این نبرد بر افکار عمومی مسلط شوند برای تضعیف روحیه مردم، ایجاد نا امیدی و تخریب افکار عمومی با جنگ تبلیغاتی به میدان آمده‌اند و در این نبرد درصدد است با تصویرسازی غلط از واقعیت‌ها که راهبرد اصلی آنها است، ملت ما بخصوص نسل‌های ۴ و ۵ انقلاب را دچار غفلت کند.

امام جمعه شهریار با اشاره به سخنان امام راحل (ره) مبنی بر صادر کردن این انقلاب عنوان داشت: امروزه در کشورهای مختلف از جمله عراق و یمن، انقلاب ما صادر شده و دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش داشته‌اند تا ضربه‌ای به این انقلاب بزنند، اما درخت انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا و اتحاد مردم، هر روز بیشتر از قبل تنومندتر و قوی‌تر می‌شود.

خطیب نماز جمعه شهریار بیان داشت: این انقلاب اکنون خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی است و دشمنان ایران اسلامی خواب شکست این انقلاب را با خود به گور خواهند برد چرا که جمهوری اسلامی ایران با عبور از مشکلات و تهدیدات دشمنان، و با حمایت و اتحاد مردم امروز به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین