Sunday 28 April 2024| ۱۵: ۴۱ - يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کارکنان وزارت کشور با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

 معاونان، مدیران و کارکنان وزارت کشور امروز شنبه به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش آستان، این آیین معنوی با حضور ابوطالب شفقت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام پیروز انقلاب و تسلیت به مناسب سالروز شهادت امام هادی(ع)، گفت: امروز به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در حرم امام راحل جهت تجدید میثاق با ایشان، رهبر معظم انقلاب و آرمان های بلند نظام اسلامی آمده ایم.

شفقت اظهار داشت: امیدواریم همان عواملی که موجب پیروزی و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران شده در چله دوم انقلاب نیز در میان مردم و مسئولان ادامه داشته باشد تا شرمنده امام راحل و خون شهدا نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین