Friday 26 April 2024| ۱۷: ۰۸ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
جناب آقای عبدالملکی وزیر محترم كار کافی است که به سوابق مدیران حال وگذشته ین شرکت نگاهی گذرا داشته باشید جالب است برای مبارزه با اژدهای هفت سر فساد دراین شرکت مدیر عامل صندوق بازنشستگی دراواخر دولت سابق( که هم اکنون مدیر عامل راه آهن می باشد) وقتی درخواست حسابرسی کرد تا شفاق سازي شود خودش عزل شد.
جمعي از كاركنان شركت ايرانگردي و  جهانگردي در متني نوشتند:شاید نام بزرگترین زنجیره  هتلی کشور با برند ایرانگردی وجهانگردی را شنیده باشید.
روزگاری از آن بعنوان سازمان جلب سیاحان وبعدها سازمان گردشگری ياد مي شد كه در آخر با عنوان شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی وجهانگردی به دو صندوق تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری واگذار شد.
 روزگاری قریب به ۱۵۰ هتل در این گروه وجود داشت ودر سال 90 که دوران اوج این شرکت بود دارای ۶۴ هتل در ۲۳ استان کشور با ۴ هزار و۴۰۰ تخت فعال بود وهمزمان شرکت سفرکارت ملی نیز برای رفاه کارکنان دولت به این شرکت ملحق شد.
در دولت سابق ۶ مدیر عامل دراین شرکت منصوب  شدند؟ بررسي كنيد آيا اين افراد متخصص بودند؟ وضعيت سود وزيانش چگونه است؟
جناب آقای عبدالملکی وزیر محترم كار کافی است که به سوابق مدیران حال وگذشته ین شرکت نگاهی گذرا داشته باشید جالب است برای مبارزه با اژدهای هفت سر فساد دراین شرکت مدیر عامل صندوق بازنشستگی دراواخر دولت سابق( که هم اکنون مدیر عامل راه آهن  می باشد) وقتی درخواست حسابرسی کرد تا شفاق سازي شود خودش عزل شد. 
شرکتی که دفتر مرکزی اش مي تواندد با تعداد كمتري اداره شود در حال حاضر حدود ۱۴۰ نفر نیروی انسانی دارد كه....  
جناب عبدالملکی بازرسي براي بررسي امور در شركت ايرانگردي و جهانگردي به اين شركت بفرستيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: