Thursday 28 March 2024| ۱۷: ۴۰ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کاشت نهال توسط یادگار امام در آستانه روز درختکاری ؛
سیدحسن خمینی: نسل ما باید کشوری آباد از حیث منابع طبیعی به نسل آتی تحویل دهد

آیت الله سید حسن خمینی در تجدید میثاق کارکنان و مدیران رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در حرم مطهر امام راحل حضور بهم رساند و با توجه به اینکه 15 تا 21 اسفندماه هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در کشور نامگذاری شده است به استقبال روز درختکاری رفته و با کاشت یک نهال در این مشارکت عمومی همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار آستان، سید حسن خمینی در این مراسم گفت: ان شالله خداوند به مجموعه شما برکت دهد و در این کار بزرگی که انجام می دهید موفق باشید و توجه به بحث درختکاری مهم است  و در بعد کلان توجه به بحث محیط زیست مهم تر که به خوبی آن را اجرا کرده اید.

یادگار امام در ادامه ضمن تبریک به مناسبت هفته منابع طبیعی افزود: نسل ما نسبت به نسل های آینده مدیون است و باید کشوری آباد را از حیث کشاورزی و منابع طبیعی به نسل آتی تحویل دهیم  . امید است به همت شما و عزم راسخی که دارید این مهم انجام شود.

در ادامه این مراسم مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت : هر ساله کارکنان این سازمان قبل از هفته منابع طبیعی در حرم مطهر امام راحل حضور پیدا می کنند و علاوه بر تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب یادآور این مهم می شویم که امام راحل در بحث منابع طبیعی و جنگل ها و حفظ آنها همیشه تاکید داشت.

وی تصریح کرد: امام راحل تاکید داشت "جنگل ها مال ملت است و نباید آن خراب کرد"  این جمله ایشان شاید کلام ساده ای باشد اما عمیق و پر معناست که جنگل ها برای ادامه حیات مردم و امنیت زیستی مهم است و تکلیف شرعی است که در حفظ جنگل ها کمک کنیم.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین