Saturday 27 April 2024| ۰۹: ۰۷ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در حرم مطهر امام راحل در گفتگو با خبرنگار آستان گفت: ما خدمتگزاران ملت هستیم و امروز مفتخر شدیم که درمحضر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قرار بگیریم و تجدید بیعت کنیم با آرمان های این مرد بزرگ و انشاالله بتوانیم انرژی بیشتری بگیریم در جهت خدمت رسانی بهتر و موثرتر به جامعه ی هدف که مردم شریف ایران هستند. 
 
رئیس سازمان بهزیستی در ادامه افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در فرمایشات خود بر این تاکید داشتند که انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است و ما نیز باید توجه ویژه ای به این مهم داشته باشیم . از سوی دیگر افرادی که در جامعه دارای معلولیت هستند قشر فرهیخته جامعه ما به شمار می روند و در حقیقت دارای توانمندی هایی هستند که ما باید از این توانمندی ها استفاده کنیم و بتوانیم به عنوان انسانهای موثر در جامعه یک زندگی خوب و موثری برای آنها ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش مان این است که بازتوانی را در سرلوحه بهزیستی قرار دهیم همکاران خدوم و پرتلاش ما در سراسر کشور آماده هستند که در ادامه  مسیر خصوصا شهید بزرگوار فیاض بخش مسیر خدمت رسانی را موثرتر پیگیری کنند.

منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: