Thursday 18 April 2024| ۰۹: ۰۰ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
مدیر جامعه الزهرا(س) ابراز امیدواری کرد که در زمانه تهاجمات رسانه ای شبکه های معاند برای تحریف شخصیت امام(س)، برنامه ریزی برای آشنایی جوانان با شخصیت ایشان منجر به خلق آثار هنری و چندرسانه ای فاخر شود و آمادگی جامعه الزهرا(س) را برای همکاری در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با این موسسه اعلام کرد.
امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم و جامعه الزهرا(سلام الله علیها)  

 

تفاهم‌نامه همکاری‌ موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و جامعه‌الزهرا(س) در محل نمایشگاه «حضور صد ساله خورشید» که به مناسبت یکصدمین سال حضور حضرت امام در قم و در آستانه سی و سومین سالگرد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برگزار شده است به امضای مدیران این دو مجموعه رسید.

مدیر و مسئولان جامعه‌الزهرا(س) در دومین روز برگزاری نمایشگاه «حضور صد ساله خورشید» از این نمایشگاه بازدید کردند.


خانم دکتر برقعی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با تأکید بر جامعیت شخصیت امام(س)، از فرصت مناسبی که با برگزاری این نمایشگاه برای شناخت ابعاد مختلف شخصیت ایشان فراهم آمده قدردانی کرد و در ادامه افزود: نشر آثار و ایده‌ها و افکار و شناساندن و معرفی امام(س) منجر به صدور انقلاب در عرصه بین المللی و حفظ آن در عرصه ملی می‌شود.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) ابراز امیدواری کرد که در زمانه تهاجمات رسانه‌ای شبکه‌های معاند برای تحریف شخصیت امام(س)، برنامه‌ریزی برای آشنایی جوانان با شخصیت ایشان منجر به خلق آثار هنری و چندرسانه‌ای فاخر شود و آمادگی جامعه الزهرا(س) را برای همکاری در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با این موسسه اعلام کرد.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم نیز با اذعان بر مطالبه مقام معظم رهبری نسبت به ترویج اندیشه امام(س)، گام برداشتن در این راستا را لبیک به فرمان رهبری انقلاب و وظیفه هر فرد انقلابیِ پیرو ولایت دانست.

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر انقلاب در این باره، مسئولیت موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) را در شناساندن اندیشه ایشان، سنگین برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری با بیان اینکه مجموعه جامعه الزهرا(س) یادگار ارزشمند حضرت امام(س) است بر ضرورت پیشگامی این مجموعه در ترویج اندیشه‌های امام(س) تأکید کرد و از آمادگی موسسه برای حمایت و پشتیبانی از این اقدامات خبر داد.


در پایان این بازدید، تفاهم همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام(س) و جامعه الزهرا(س) به امضای مدیران دو مجموعه رسید. در این تفاهم‌نامه بر تبادل و بهره‌گیری مشترک از منابع و ظرفیت‌های طرفین در ایجاد سازوکار مناسب در جهت ترویج و نشر و تبیین اندیشه و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) تأکید و محورهای همکاری و اقدامات موثر و هم‌افزا در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، در سطح ملی و بین المللی تعیین شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین