Thursday 18 April 2024| ۰۳: ۴۷ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
سرهنگ احمد سعیدی فرمانده بسیج عشایر کشور : ما با عهد دیرین خود که با امامین انقلاب بسته ایم، همچنان و بیش از پیش ایستاده ایم

به گزارش آستان، سرهنگ احمد سعیدی فرمانده بسیج عشایر کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه برگزاری نخستین کنگره ملی بیش از ۱۱ شهید جامعه عشایر کشور هستیم و تعدادی از خانواده معظم شهدا در این مکان مقدس حضور یافتند تا با آرمان های امام راحل عهد و پیمان و تجدید میثاق داشته باشند و اعلام کردند که ما با عهد دیرین خود که با امامین انقلاب بسته ایم، همچنان و بیش از پیش ایستاده ایم.

وی افزود: نخستین کنگره بیش از ۱۱ شهید جامعه عشایر کشور به میزبانی استان چهارمحال بختیاری در پایان خرداد ماه برگزار می شود.

سعیدی اظهارداشت: از سویی مسئولان استان چهارمحال بختیاری از برگزاری این برنامه استقبال کردند و از سوی دیگر این استان علاوه بر داشتن سبک و سیاق عشیره ای خود، بیشترین تعداد شهدای عشایر کشور را در خود جای داده است.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) در استان چهارمحال بختیاری نیز در ادامه این مراسم به خبرنگاران اعلام کرد: امروز نمایندگان عشایر سراسر کشور علاوه بر دیدار با رهبر معظم انقلاب، به تجدید میثاق با آرمان های امام راحل نیز مفتخر شدند.

وی یادآورشد: جامعه عشایر کشور نخستین بار در ۱۹ بهمن سال ۵۸ با امام راحل میثاق بستند و امروز پس از ۴۳ سال آمدند تا در آستانه برگزاری نخستین کنگره جامعه عشایر کشور، با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کنند و به دیدار با رهبر معظم انقلاب نائل آیند.

اکبری با اشاره به افتخارات جامعه عشایری استان چهارمحال بختیاری، در خصوص برگزاری نخستین کنگره شهدای عشایر خاطرنشان کرد: از ۲۹ تا ۳۱ خرداد به میزبانی این استان با حضور خانواده شهدای عشایر برگزار می شود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) در استان چهارمحال بختیاری گفت: بیش از ۱۱ هزار شهید عشایر در کشور ثبت شده است که از تعداد ۲ هزار و ۴۴۰ شهید این استان، یک هزار و ۳۰۰ شهید متعلق به خانواده های عشایر چهارمحال بختیاری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین