Monday 29 April 2024| ۰۹: ۰۴ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
فرمانده سپاه اردبیل: امام راحل شالکه سپاه را بر مردمداری استوار کرد

فرمانده سپاه اردبیل گفت : شاکله سپاه بر مردم‌داری و معنویت استوار است و این همان مسیری است که امام خمینی(س) ترسیم کرده بود.

به گزارش آستان،  فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه گفت: شاکله سپاه پاسداران و بسیج بر رویکرد مردم‌محوری است.

سردار غلامحسین محمدی اصل  اظهار کرد: سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی و حادثه تأسف‌بار سقوط هواپیمای ایرباس را در خلیج فارس با ۲۹۰ سرنشین بیگناه گرامی می‌داریم و به آمریکا یادآور می‌شویم که این همه جنایت نتیجه نظام بی‌بنیان حقوق بشر غرب است.

وی سپاه را مولود انقلاب و رسالت آن را نگهبانی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برشمرد و تصریح کرد: بدون حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه، این مجموعه از قوام و دوام معنوی و ارزشی بی‌بهره بوده و فلسفه شکل‌گیری نمایندگی ولی فقیه در سپاه حاکم شدن روح معنویت، بصیرت‌افزایی و تقویت روحیه جهادی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سپاه را حاضر در میادین و عرصه‌های مختلف خدمتگزار مردم توصیف کرد و گفت: در مقابله با جنگ سخت و نرم و در شرایط کنونی محرومیت‌زدایی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، سپاه کارهای بی‌بدیلی را انجام داده و همچنان این حرکت توفنده خود را ادامه می‌دهد.

محمدی اصل ساحت سپاه را ساحت معنوی همراه با شناخت و بصیرت کامل شرایط جامعه اعلام کرد و افزود: رمز موفقیت این مجموعه خدمت‌رسانی به مردم و گوش به فرمان مقام عظما بودن است که بی‌هیچ تمنایی همواره در صحنه‌ها حاضر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از امام راحل که بنیان سپاه را با دقت و هوشمندی بنا کرد، امروز مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های راهبردی حرکت سپاه را به شایستگی تبیین و تشریح کرده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صیانت از هویت انقلابی، حرکت جهادی و انجام مأموریت‌ها بر اساس مردمی بودن را شاکله سپاه برشمرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین