Saturday 20 April 2024| ۱۸: ۴۵ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
در همایش مداحان تعلیم و تربیت در حرم مطهر امام راحل؛
وزیر آموزش‌ و پرورش: امنیت، صحت و سلامت همه در سایه خیمه امام حسین(ع) است

 وزیر آموزش و پرورش در همایش مداحان تعلیم و تربیت(دانش آموزی) در حرم امام خمینی(ره) خطاب به مداحان دانش آموز گفت: امنیت، صحت و سلامت همه در سایه خیمه امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار آستان، یوسف نوری روز یکشنبه خطاب به دانش آموزان مداح که از سراسر کشور در آئین حضور داشتند، تصریح کرد: خداروشکر که امام حسین(ع) را داریم؛ سالهاست اومانیسم و سکولاریسم فشار می آورند اما والدینمان ما را به هیات بردند که خدا را بسیار شکر که از دامان اهل بیت جدا نشدیم .

وی ادامه داد: هرچه داریم از امام حسین(ع) داریم و بدانید که کشتی نجات همین است و بس.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به مداحان دانش آموز یادآور شد: امنیت، صحت و سلامت همه در سایه خیمه امام حسین(ع) است.

نوری با اشاره به اهمیت و جایگاه هیئات در جامعه تاکید کرد: هیات تربیت است، تربیت سیاسی اجتماعی است؛ هیات تربیت در ساحت هنر و زیباشناختی است چراکه کسی که روضه می خواند کار هنری انجام می دهد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برخی وجوه دولتی و هیاتی را مقایسه می کنند و می گویند حواستان باشد فلانی مدیریتش هیاتی است که خدایی نکرده فرزندمان را هیات نفرستیم اما بدانید که این افراد، پیاده نظام های لیبرال دموکراسی غربی هستند.

وی ادامه داد: مهمترین اتفاقی که در هیات می افتد، ارتباط بین بچه های هیاتی است؛ در مدیریت هیاتی، خادمی وجود دارد؛ بزرگی و کوچکی وجود دارد و استاد و شاگردی.

نوری افزود: فرق مدیریت هیاتی با مدیریت خدمتگزار غربی این است که جهت آن ها رو به انسان اما جهت گذاری مدیریت هیاتی رو به خدا و آسمان است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره توفقیات و خدمات معلمان و جامعه آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و شهید همت هر ۲ کارمند و معلم آموزش و پرورش بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین