Friday 26 April 2024| ۱۶: ۳۶ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
جامعه قرآنی کشور با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق کردند

مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در آستانه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش آستان،  جامعه قرآنی کشور روز چهارشنبه با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های ایشان و رهبر معظم انقلاب، با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند و یاد شهدا را گرامی داشتند.

تلاوت قرآن توسط قاریان بین‌المللی آغازگر این مراسم بود که با حضور استادان، قاریان، حافظان، پیشکسوتان، مدیران و فعالان قرآنی کشور برگزار شد و در ادامه گروه تواشیح محمد رسول‌الله (ص) قطعاتی را همخوانی کردند.

همچنین در این مراسم بیانیه جامعه قرآنی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما جامعه قرآنی کشور، طی چند بند در آستانه چهل و چهارمین طلوع فجر انقلاب اسلامی با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) میثاقی نو می بندیم  و همچنین در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و با عزمی راسخ تر و گام هایی هرچه استوارتر با رهرو آن پیر فرزانه، رهبر معظم انقلاب در فتح قله این ودیعه الهی تجدید بیعت می کنیم.

این بیانیه می افزاید: امید آن داریم تا فعالیت های قرآنی ما به مدد حضرت حجت(عج)، پربرکت تر از همیشه، مرضیّ رضای خداوند متعال، دعای خیر امامین انقلاب و عنایت شهدای معظم قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: