Friday 26 April 2024| ۱۳: ۴۲ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در حرم مطهر امام راحل(س)

 رزمایش کمک های مومنانه در حرم مطهر امام خمینی(ره)برگزار شد.

به گزارش آستان، فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره)ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) در مراسم ارسال کمک های خیرخواهانه شرکت کردند.

 معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)دراین همایش مومنانه کمک های معیشتی گفت:امروز توفیق زیارت حرم مطهر امام راحل را داشتیم  و به مناسبت محرومیت زدایی بسته های معیشتی برای توزیع بین محرومان سراسر کشور تدارک دیده ایم که قرار است به مناطق کم برخوردار ارسال شوند.

سردار اسدالله حاجی زمانی در ادامه گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) علاوه بر پروژه های عمرانی در بحث مسئولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی اقدامات عمده ای در سراسر کشور انجام می دهد که توزیع بسته های معیشتی در دستور کار بود و به جز آن تهیه جهیزیه برای زوج های جوان و  لوازم التحریر برای دانش آموزان در طول سال در حال انجام است.

این مراسم در آستانه عید نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم (عج)، آیین اهدای 100 هزار بسته معیشتی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز دوشنبه (15 اسفندماه) در جوار حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار شد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: