Tuesday 30 April 2024| ۱۷: ۱۸ - سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
هجدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در حرم مطهر :
سردار ذوالقدر: محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان یکی از دغدغه های اصلی امام راحل بود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: ۷۰ هزار بسته کمک معیشتی در هجدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در آستانه عید سعید فطر توزیع شد.

به گزارش آستان،  هجدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران صبح امروز در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با توزیع 70 هزار بسته معیشتی با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه استان تهران برگزار شد.

سردار ذوالقدر در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت: 70 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی یک‌میلیون و 200 هزار تومان در هجدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در میان نیازمندان استان تهران در آستانه عید سعید فطر توزیع شد.

وی افزود: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز به همت خیران و قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی بیش از 2 میلیون و 340 هزار بسته کمک مؤمنانه تهیه در میان خانواده‌های نیازمند شهرستان‌های استان تهران توزیع کرده است.

سردار ذوالقدر در ادامه گفت: با خیران در شهرستان‌های استان تهران توافق شده که به هر میزانی که بسته معیشتی به شهرستان‌ها ارسال می‌شود، به همین میزان بسته در شهرستان خود توزیع کنند و لذا در کل 140 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان‌های استان تهران توزیع خواهد شد محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان یکی از دغدغه های اصلی امام راحل بود که ما نیز در تلاش هستیم در این امر کوشا باشیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در مراحل مختلف، نوع توزیع متفاوت بود در ابتدای کرونا برای کسانی که شغل خود را از دست داده بودند توزیع می‌کردیم و در ادامه توسط هیئت‌امنای مساجد، ائمه جماعت، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و پایگاه‌های بسیج در اختیار نیازمندان قرار می‌گرفت و بخش دانش‌آموزی هم توسط معلمان و مدیران انجام می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین