Monday 29 April 2024| ۱۰: ۲۴ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
 تجدید میثاق وزیر کار و جامعه کارگری با آرمان‌های امام راحل

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسئولان این وزارتخانه و نمایندگان جامعه کارگری با آرمان های حضرت امام (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار آستان، سید صولت مرتضوی روز سه شنبه و به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر با همراهی جامعه کارگری با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی، با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب عهدی دوباره بستند.

حاضران در این مراسم با اهدای شاخه گل و قرائت بخشی از زیارت نامه حضرت امام خمینی (ره) با آرمانهای ایشان و شهدا تجدید میثاق کرده و با مقام معظم رهبری عهدی دوباره بستند.

پنجم تا ۱۱ اردیبهشت به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

مقامات ارشد نظام متناسب با وقایع روز با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ پایداری و دلبستگی خود را به آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از ولایت فقیه و زعامت رهبر معظم انقلاب اعلام و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در این مکان مقدس هم پیمان شده تا در مسیر تحقق آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات و دستورات رهبر معظم انقلاب گام برداشته و کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال حقیقی بیشتر پیش ببرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین