Sunday 05 May 2024| ۰۷: ۴۵ - يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
سید احمد حسینی: تبیین درست اندیشه امام می‌تواند در شرایط امروز جامعه مایه آرامش آحاد مردم شود

سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، گفت: بی شک معرفی درست امام به جامعه و تبیین درست اندیشه امام در استقرار نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به رأی مردم و نقش اصلی مردم در اداره کشور می‌تواند در شرایط امروز جامعه مایه آرامش آحاد مردم گشته و انسجام و اتحاد همه اقشار جامعه را برای توسعه و تعالی کشور به همراه داشته باشد.

جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو این کمیته در جوار حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش آستان به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، در این جلسه گفت: موضوع تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های حضرت امام در بین جوانان، نوجوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان و فرهنگیان به عنوان یک برنامه راهبردی و درازمدت باید مورد توجه همه دستگاه‌های آموزشی، تحقیقاتی، فرهنگی و تبلیغی کشور قرار گیرد.

وی افزود: امروز یکی از مهمترین وظایف همه دستگاه‌های آموزشی کشور معرفی افکار و اندیشه امام به نسل نوجوان و جوان کشور به عنوان چراغ راهنمای هدایت به سوی توسعه و تعالی است.

حسینی تأکید کرد: بی شک معرفی درست امام به جامعه و تبیین درست اندیشه امام در استقرار نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به رأی مردم و نقش اصلی مردم در اداره کشور می‌تواند در شرایط امروز جامعه مایه آرامش آحاد مردم گشته و انسجام و اتحاد همه اقشار جامعه را برای توسعه و تعالی کشور به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: امام به عنوان یک انسان خدامحور و یک رهبر الهی و سیاستمداری برجسته که توانست تحولی عظیم و اساسی در عصر حاضر هم در کشور و هم در سطح بین‌المللی ایجاد کند،  در صورت عمل مسئولان کشور به افکار و اندیشه‌های ایشان، می‌تواند جمهوری اسلامی را به سمت توسعه و رفاه و عزت سوق دهد.

در این جلسه نمایندگان تعدادی دستگاه از جمله نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، وزارت آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی و دانشگاه علمی – کاربردی گزارش اقدامات دستگاه‌های خود را برای بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) در طول سال و برای سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام ارائه دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین