Friday 29 March 2024| ۱۶: ۱۷ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
نخستین جلسه ستاد خارجی بزرگداشت امام خمینی(س) برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی ستاد خارجی مراسم سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) عصر امروز(دوشنبه اول خرداد ماه) با حضور نمایندگانی از دستگاه ها و سازمان های عضو این ستاد برگزار شد.


به گزارش آستان به نقل از  روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، حجت الاسلام والمسلمین محمد مقدم، رئیس ستاد خارجی بزرگداشت امام خمینی(س)، در ابتدای این جلسه در سخنان کوتاهی به تشریح فعالیت های این ستاد پرداخت.

در ادامه محمدرضا عبداللهی فرد، دبیر ستاد خارجی مراسم سالگرد امام خمینی(س)،  نیز استفاده از ظرفیت های سازمان ها، مراکز و مجامع متولی تبیین و تبلیغ اندیشه امام در خارج از کشور در جهت میزبانی مناسب و بازخورد علمی، فرهنگی و پژوهشی از حضور مهمانان خارجی مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) را مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: باید بتوانیم با استفاده و هماهنگی معاونت برون مرزی صدا و سیما و مستندسازی حضور مهمانان خارجی مراسم سی و چهارمین بزرگداشت امام خمینی(س)، ضمن آشنا کردن آنها با فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و حرم مطهر حضرت امام، این عزیزان را تبدیل به سفیران اندیشه روح الله(س) کنیم و بتوانیم ارتباط مداوم با آنها داشته باشیم.

دعوت از  هیات هایی از اهل سنت داخلی و خارجی، برگزاری وبینار با حضور علمای اهل سنت، تهیه بسته های فرهنگی برای مهمانان خارجی از جمله مواردی بود که در این جلسه با حضور نمایندگانی از وزارت امور خارجه، فراجا، هلال احمر، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونت برون مرزی صدا و سیما و جامعه المصطفی مطرح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین