Friday 03 May 2024| ۱۳: ۵۰ - جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
محمد علی انصاری: از حرم مطهر حضرت امام باید ذهنیت‌زدایی شود

محمد علی انصاری در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت امام (س) گفت: از حرم مطهر حضرت امام باید ذهنیت‌زدایی شود، نمی‌دانم به چه دلیلی در چند سال ذهنیت‌های ناخواسته‌ یا خواسته‌ای علیه حرم امام و جایگاه حرم امام در بعضی مجامع مطرح شد که فکر می کنم جا دارد این ذهنیت برطرف شود و کسی فکر نکند حرم امام، حرم شخصی است کسی فکر نکند آن جایگاه مقدسی که میلیون ها انسان روز 14 خرداد در آن جمع می شوند، یک انتفاع شخصی دارد.

حرم در آغاز راه خدمات به مردم است و هر مقدار خدمات در آنجا برجسته، فاخر، چشم نواز، هنری و ارزشمند باشد، مطمئن باشید هیچ لطمه‌ای به راه، اندیشه و آرمان امام نمی خورد. کما اینکه این فرهنگ در همه اماکن مقدس و زیارتگاه های ما رایج هست و حرم ها هر روز توسعه پیدا می کنند و هر روز تقاضاها بیشتر می شود.

دبیر ستاد مرکزی سالگرد بزرگداشت امام خمینی (س) در ادامه افزود: مراسم امام باید برای همه امن باشد. هیچ کس نباید به خودش اجازه دهد امنیت مراسم را بر هم بزند.

همه متولیان این نکته را بدانند که مراسم بزرگداشت امام باید برای همه امن باشد. غیر از دشمنان که نه تنها در حرم امام نمی توانند کاری کنند بلکه تا صدها کیلومتر هم نمی توانند کاری کنند؛ مردم باید احساس امنیت و آرامش کنند. 

امنیت مراسم از نقطه مبدأ مورد نظر هست و تا نقطه نهایی باید اجرا شود. پارسال همه کارها و تلاش ها انجام شد ولی در داخل مراسم اتفاقی افتاد که خاطر رهبر انقلاب و مردم را مکدر کرد. این نکته ای بود که باید توجه همه ما به تمام مسائل امنیتی جمع باشد و هیچ کس و هیچ رده‌ای به خودش اجازه ندهد در فضای مراسم اخلالی بوجود بیاورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین