Thursday 28 March 2024| ۱۶: ۴۷ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
رئیس فدراسیون تیراندازی: در زمانی خدمت امام رسیدیم که قهرمانان ما ۱۳ مدال رنگارنگ طلا و نقره و برنز را به نام جمهوری اسلامی کسب کردند

مرتضی قربانی در مراسم تجدید میثاق فدراسیون تیراندازی به امام راحل گفت:خدارا شاکریم که در آستانه سالگرد ارتحال امام(ره)این توفیق را به اعضای فدراسیون تیراندازی،مدیران، مسئولان، مربیان، ورزشکاران و داوران عنایت کرد تا در این مکان مقدس باشیم.

به گزارش آستان، وی افزود: در زمانی خدمت امام رسیدیم که قهرمانان ما ۱۳ مدال رنگارنگ طلا و نقره و برنز را به نام جمهوری اسلامی کسب کردند و در محضر ایشان از این ورزشکاران تشکر می کنم.‌ همچنین از آیت الله سید حسن خمینی و برادرم محمد علی انصاری که شرایط را فراهم آوردند که در این مکان حضور داشته باشیم، تشکر می کنم. 

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد:اگر  انقلاب اسلامی پیروز نمی شد ایران به سه قسمت تقسیم می شد اما به برکت انقلاب اسلامی،مردم در رکاب امام(ره) ایستادند و کشور را حفظ کردند. 

وی تاکید کرد: گواهی می دهم هر کجا در جنگ با عراق به مشکل بر می خوردیم،امام(ره)ناظر بودند و به ما کمک می کردند. روح بلند ایشان همواره در جبهه و پشتیبانی انقلاب ناظر بوده است. رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام(ره) هدایت جبهه مقاومت را بر عهده گرفتند و شکست داعش و اسرائیل را در منطقه به ارمغان آوردند.

سردار قربانی در پایان گفت:اگر از نکات معنوی خارج شویم هم این دنیا را از دست خواهیم داد و هم دنیای آخرت را اما اگر به خدا توکل کنیم، همه کارها با عنایت خداوند به خوبی پیش خواهد رفت.

رئیس فدراسیون تیراندازی در این مراسم از جواد فروغی، دارنده مدال طلای المپیک توکیو، مرضیه و محمدحسین پرورش‌نیا، خواهر و برادر تیرانداز ایرانی و دارنده مدال برنز تراپ در جام جهانی اهداف پروازی تجلیل کرد
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین