Monday 29 April 2024| ۱۳: ۵۶ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
 کارکنان ستاد مبارزه با موادمخدر با آرمان‌های امام (ره) تجدید میثاق کردند

جمعی از مدیران وکارکنان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با حضور در مرقد مطهر امام راحل (ره)با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش آستان، در این مراسم که روز ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با هفته جهانی مواد مخدر برگزار شد، حاضران با نثار گل،قرائت فاتحه و خواندن زیارت نامه به معمار کبیر انقلاب ادای احترام کردند.

در ادامه این مراسم علیرضا کاظمی قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و همراهان یاد و خاطره پیر جماران و شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

۲۶ ژوئن همزمان با پنجم تیرماه سال جاری روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است که در ایران با توجه به اهمیت موضوع مبارزه و مقابله با این پدیده و معضل بزرگ، یک هفته تحت عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر تعیین شده است.

به منظور پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با قاچاق موادمخدر و به موجب ماده ۳۳ قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب سوم آبان سال ۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام، ستادی به ریاست رئیس جمهور تشکیل و کلیه عملیات اجرایی و قضایی و برنامه های پیشگیری و آموزش عمومی و تبلغ علیه موادمخدر در این ستاد متمرکز خواهد بود.

اهداف این ستاد پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با قاچاق موادمخدر از هر قبیل، اعم از تولید، توزیع، خرید، فروش و استعمال آنها و تمرکز کلیه عملیات اجرایی، قضایی و برنامه های پیشگیری و آموزش عمومی و تبلیغ علیه موادمخدر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین