Friday 03 May 2024| ۰۸: ۰۵ - جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
مسئول دفتر رئیس جمهوری ایران: هرچه داریم از برکت امام و خون شهداست

غلامحسین اسماعیلی مسئول دفتر رئیس جمهوری ایران گفت :دکتر کولیوند و همکارانشان با هوشیاری مراسم بدرقه نیروهای اعزامی‌به عراق را حرم مطهر امام خمینی(ره) انتخاب کردند تا یادآور شوند که هرچه داریم از برکت امام و خون شهداست.

 مسئول دفتر رئیس جمهوری ایران در مراسم بدرقه امدادگران عازم به عملیات امدادی و درمانی اربعین در حرم امام خمینی(ره) گفت: امدادگران هم موفق شده‌اند دعوت اهل بیت برای زیارت کربلا و نجف را به دست بیاورند و هم برای خدمت به زائران امام حسین(ع) برگزیده شده‌اند و این افتخار به بندگان خاصه خداوند می‌رسد.

به گزارش آستان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، مسئول دفتر رئیس جمهوری ایران با قدردانی از رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دکتر کولیوند و همکارانشان که از انسجام و آمادگی کامل عملیاتی برخوردار هستند با هوشیاری مراسم بدرقه نیروهای اعزامی‌به عراق را حرم مطهر امام خمینی(ره) انتخاب کردند تا یادآور شوند که هرچه داریم از برکت امام و خون شهداست.

اسماعیلی گفت: امیدواریم ما در دولت بتوانیم با ترمیم زیرساخت‌ها و پشتیبانی از راهپیمایی بزرگ اربعین، به زائران حسینی خدمت کنیم.

وی عاشورای حسینی را قیامی علیه ظلم و ستم خواند و گفت: عاشورای امام حسین(ع) نیمروزی بیش نبود اما برای به ثمر نشستن نیازمند اربعین بود. چهل روزی که لازم بود تا این نهضت به ثمر برسد. اربعین سالروز به ثمر رسیدن قیام امام حسین و نماد پیروزی ایثار و مقاومت در مقابل ستم و ظلم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین