Thursday 02 May 2024| ۲۰: ۳۸ - پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
جزییات احداث ورزشگاه ملی و فاخر در مجاورت حرم مطهر امام خمینی(س)

منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: یک زمین ۳۰۰ هکتاری در مجاورت حرم مطهر حضرت امام (ره) در نظرگرفته شده و مقرر شد اگر زمین مناسب تری در سطح شهر تهران وجود داشته باشد، ظرف ۱۰ روز آینده پیشنهاد شود.

به گزارش آستان؛ پس از مدت کوتاهی از دستور رئیس‌جمهور، محسن منصوری از احداث یک ورزشگاه جامع در تهران به عنوان یک کار عمرانی، پرافتخار و فاخر در دولت سیزدهم خبر داد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: زیرساخت‌های اصلی ما در تهران مثل ورزشگاه آزادی دچار فرسودگی شده ، بنابر مطالبه مردم و خانواده بزرگ ورزش می بایست هرچه سریع‌تر فکری اساسی جهت اجرایی شدن پروژه و زیرساخت جامعی در این حوزه کنیم. رئیس جمهور دستور دادند که در اسرع وقت این کار انجام شود. امروز هم گام اولیه و مهم تامین زمین با حضور وزیر ورزش و جوانان برداشته شد.

منصوری عنوان کرد: یک زمین ۳۰۰ هکتاری در مجاورت حرم مطهر حضرت امام (ره) در نظرگرفته شده و مقرر شد اگر زمین مناسب تری در سطح شهر تهران وجود داشته باشد، ظرف ۱۰ روز آینده پیشنهاد شود.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری گفت: زمان ساخت بستگی به نوع طراحی،حجم کار و مساحت دارد که هنوز تکمیل نشده است، اما هر بخشی که به دولت مربوط می‌شود را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین