Sunday 28 April 2024| ۲۱: ۵۰ - يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
تجدید میثاق مدیران بیمه سلامت با آرمان‌های امام خمینی(ره)

مدیران سازمان بیمه سلامت ایران، با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)، با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش  آستان، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در اولین روز از هفته بیمه سلامت گفت: مدیران و کارکنان سازمان بیمه سلامت ایران با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) در راستای توجه به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به آنان تجدید میثاق کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات سازمان بیمه سلامت ایران به دهک‌های پایین جامعه افزود: بدون تردید آرمان‌های امام راحل در خدمات دهی به ۵ دهک پایین جامعه باید مورد توجه ما قرار گیرد تا بتوانیم خدمات بیمه‌ای مناسبی را به نحو مطلوبی در سراسر کشور ارائه دهیم به نحوی که نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه در درمان بیماری‌های خود دغدغه‌ای در پرداخت هزینه‌های درمان نداشته باشند.

ناصحی تاکید کرد: بیمه سلامت به طیف‌های نیازمند خدمت، به ویژه بیماران خاص، نادر و صعب العلاج خدمات مناسبی ارائه داده و حجم بسیار زیادی از هزینه‌های سنگین این بیمه شدگان را پرداخت می‌کند، امیدواریم پوشش خدمات در آینده شرایط بهتری داشته و با قوت در اختیار بیمه شدگان قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین