Sunday 05 May 2024| ۰۰: ۳۶ - يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری: حوزه انقلابی، حوزه‌ای در تراز اندیشه امام است/ همه ما و به خصوص حوزه به اندیشه امام نیاز داریم
حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، تأکید کرد: بیش از هر زمانی نیاز به پرداختن به اندیشه امام و احیاء نام امام خمینی احساس میشود. همه ما و به خصوص حوزه به اندیشه امام نیاز داریم. حوزه انقلابی حوزه ای است که در تراز اندیشه امام باشد.

به گزارش آستان،  حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری در همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی گفت: این همایش یک همایش علمی – پژوهشی است و در استمرار اقدامات دیگر پژوهشی است که سالها است در مؤسسه قم انجام شده و البته با همراهی و همکاری فضلا و محققین سالها است که دفتر قم منشأ خدمات ارزشمندی است که موسوعه امام یکی از این کارهای ارزشمند است و دانشنامه امام هم یکی از کارهای ارزشمند بود.

حجت الاسلام و المسلمین کمساری افزود: ویکی امام امکان استفاده همگانی از دانشنامه و آثار امام فراهم میکند. ان شاء الله تا پایان سال فرهنگنامه پنج جلدی شاگردان امام را منتشر خواهیم کرد و سال آینده نیز همایشی با همین عنوان «شاگردان امام» برگزار خواهد شد.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، تأکید کرد: بیش از هر زمانی نیاز به پرداختن به اندیشه امام و احیاء نام امام خمینی احساس می‌شود. همه ما و به خصوص حوزه به اندیشه امام نیاز داریم. حوزه انقلابی حوزه ای است که در تراز اندیشه امام باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین