Saturday 27 April 2024| ۱۹: ۱۴ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
وزیر بهداشت: این دهه یادآور خاطرات، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردم در پیروی و همراهی با امام راحل است

جهادگران جهاددانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همگام با دیگر دانشگاهیان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره)، با رهبر معظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

به گزارش آستان، همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانشگاهیان و برخی از معاونان و جهادگران جهاددانشگاهی، صبح امروز، یکشنبه (۱۵ بهمن ماه) با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند و با رهبر معظم انقلاب عهدی دوباره بستند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و روسای برخی دانشگاه‌ها برگزار شد، پس از قرائت زیارتنامه امام خمینی (ره)، رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سخنرانی پرداختند و در پایان بیانیه تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام راحل توسط رییس دانشگاه شریف قرائت شد.

این دهه یادآور خاطرات، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردم در پیروی و همراهی با امام راحل است

در این مراسم دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه این دهه یادآور خاطرات، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردم در پیروی و همراهی با امام راحل است، گفت: هر کشوری برای خود یک تاریخی دارد که آن تاریخ مسیر و حرکت آن کشور را تعیین می‌کند. وقتی ما به تاریخ برمی گردیم باید ببینیم که آن تاریخ، تاریخی با اقتدار بوده یا با ذلت. البته گاهی در تاریخ نقاط سیاهی وجود دارد که بیانگر استسمار مردم آن کشور است؛ اما تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما نماد آگاهی، اقتدار و عظمت برای ایران و مردم ما است.

وزیر بهداشت در ادامه تأکید کرد: ما در ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب نقاط درخشان از تاریخ را مشاهده می‌کنیم و عکس امام نمایانگر درخشش تاریخی ماست؛ چرا که امام (ره) در تاریخ ما تحول آفرین بوده و قبل از این تاریخ اقتدار و این درخشش وجود نداشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین