Monday 29 April 2024| ۰۰: ۵۰ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها : انقلاب اسلامی امانتی است که باید بتوانیم به خوبی امانتداری کنیم و در راه رسیدن به آرمان و اهداف آن گام برداریم

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه امیدواریم این گردهمایی و تجدید میثاق یادآور عهد بزرگ امام (ره) با امت باشد، گفت: شهید مطهری پس از ملاقات با امام که در زمان حضورشان در پاریس صورت گرفت در جمع دوستان خود اینگونه فرمودند که من در زیارت امام چهار ایمان دیدم، اولین ایمان او به خداوند خود بود که این ایمان ایمانی حقیقی و رسوخ ناپذیر بود و باعث شده بود که امام تنها در راه خدا حرکت کند و از هیچ قدرتی غیر از قدرت الهی هراسی نداشته باشد.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: هدف و نگاه امام (ره) این بود که باید برای حضور امامی که همه بدی‌ها را ریشه کن می‌کند و خوبی‌ها را به ارمغان می‌آورد، ما موظف به فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) هستیم. به همین جهت انقلاب اسلامی امانتی است که باید بتوانیم به خوبی امانتداری کنیم و در راه رسیدن به آرمان و اهداف آن گام برداریم.

وی با بیان اینکه امام (ره) مردم را باور داشت و باورپذیری مردم از مهمترین ویژگی‌های ایشان بود، گفت: امام اطمینان داشت که مردم حرکت در راه خدا و هزینه دادن در راه خدا را پذیرفته است و فرمودند هر جا اختلافی بین مسئولان است از حب نفس نشات می‌گیرد و علاج آن نیز ریاضت می‌باشد. البته همواره می‌فرمود مردم معاصر بسیار وفادارتر از مردم زمان پیامبر هستند و این باورپذیری و همراه بودن مردم هم در استقبال هم در بدرقه و هم در همراهی و ادامه راه امام و رهبری قابل مشاهده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین