Monday 29 April 2024| ۲۲: ۴۱ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
تجدید میثاق مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی


مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در چهل و پنجمین سالروز تأسیس بنیاد مسکن با آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند .


همزمان با آغاز دهه حساب ١٠٠حضرت امام(ره) و چهل و پنجمین سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آئین تجدید میثاق با آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن، مهندس غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونین، مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محل مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره)، با بیان اینکه در بنیاد مسکن اولین و مهم ترین وظیفه ما ساخت مسکن محرومان است؛ گفت: در سال 1403 این اقدام اولین و مهم ترین ماموریت ما است که به صورت ویژه دیده شده است.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن افزود: در روستاها و شهرها بیش از ۵۲ درصد از واحدهای مسکونی را مقاوم سازی کرده‌ایم و در بازسازی‌ها مناطق آسیب دیده علاوه بر کسب تجربه،تا اصلاح و مقاوم سازی و نوسازی کامل واحدها، منطقه را ترک نخواهیم کرد.

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) در فاصله کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرمان تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را صادر کردند.

رییس بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن طی 45 سال گذشته همواره در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام راحل گام برداشته و توفیقات خوبی را در این مدت داشته ایم.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن از ابتدای تشکیل همان روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و امروز نیز همکاران بنیاد همزمان با فرمان تاریخی امام(ره) با حضور در مرقد امام خمینی(ره) با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین