Sunday 08 September 2024| ۰۸: ۱۳ - يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
جامعه ورزش با آرمان‌های امام خمینی ره تجدید میثاق کردند؛
 وزیر ورزش در حرم مطهر امام راحل : این انقلاب در سایه امام امت شکل گرفته است

وزیر ورزش و جوانان همراه با جامعه ورزشی کشور با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش آستان، در این مراسم کیومرث هاشمی گفت : جامعه ورزش همیشه در جریان‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور موثر داشته و وظیفه ما حمایت از مردم غزه و فلسطین است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این انقلاب در سایه امام امت شکل گرفته است و الحمدالله با رهبری های مقام معظم رهبری این مسیر ادامه دارد و جامعه ورزش و جوانان بعنوان بخشی از جامعه در جریان‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور موثر داشته است.


کیومرث هاشمی در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) بیان کرد: هرسال جامعه ورزش و جوانان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های مرید و مرادشان و ادای احترام در حرم مطهر امام راحل(ره) حضور پیدا می‌کنند.


همچنین وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: متاسفانه تاکنون فقط نزدیک به ۱۶۴ فوتبالیست به درجه شهادت نائل شده اند و دشمن بسیاری از ورزشگاه‌های غزه را نابود کرده است و ما در جلسه وزرای ورزش عضو پیمان شانگهای که پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در قزاقستان برگزار شد، موضع جمهوری اسلامی و کشتارهای صورت گرفته را اعلام کردیم.


هاشمی با اشاره به در پیش بودن بازیهای المپیک بیان کرد: معمولا پیش از آغاز المپیک آتش بس المپیک اعلام می‌شود و ان‌شاءالله بتوانیم با کمک تمامی دوستداران غزه و فلسطین مانع جنایت‌های اسرائل جنایتکار شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین