Tuesday 25 June 2024| ۱۰: ۲۶ - سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
سردار سلامی: از دید امام خمینی(س) فلسطین پاره تن اسلام است

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از دید حضرت امام، فلسطین پاره تن اسلام است؛ و موضوع محوری و وحدت‌بخش جهان اسلام است. بنابراین هر قدمی برای آزادی ملت فلسطین از اسارت و محاصره رژیم صهیونیستی یک جهاد بزرگ در دنیای اسلام تلقی می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از دید امام خمینی(س) فلسطین پاره تن اسلام است، گفت: مسلمانان آگاه شده‌اند و حتی غیر مسلمانان امروز نسبت به واقعیت فلسطین و ظلمی که از طرف آمریکا و اسرائیل بر آنها می‌رود، آگاه شده‌اند و وقتی ملت‌ها آگاه شوند، تحولات سیاسی عظیمی در جهان اتفاق خواهد افتاد. ما افق فلسطین را کاملا روشن می‌بینیم و به آینده فلسطین و قدس امیدوار هستیم.

سردار حسین سلامی، در خصوص نسبت عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق با منطق امام خمینی(س)، اظهار داشت: از دید حضرت امام، فلسطین پاره تن اسلام است؛ و موضوع محوری و وحدت‌بخش جهان اسلام است. بنابراین هر قدمی برای آزادی ملت فلسطین از اسارت و محاصره رژیم صهیونیستی یک جهاد بزرگ در دنیای اسلام تلقی می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به فضل الهی رهبر عزیز و عظیم الشأن انقلاب اسلامی با همان آرمان اولیه انقلاب برای آزادی قدس شریف، نهضت‌های آزادی‌بخش فلسطین را حمایت کرده‌اند و الحمدلله شرایط امروز به گونه‌ای شده که اسرائیلی‌ها احساس می‌کنند بین مرگ و حیات قرار دارند و این فشارهای سنگینی که روی فلسطینی‌ها وارد می‌کنند، برای دفاع از موجودیتی است که واقعا به خطر افتاده است.

وی با تأکید بر اینکه این راه ادامه دارد، تصریح کرد: مسلمانان آگاه شده‌اند و حتی غیر مسلمانان امروز نسبت به واقعیت فلسطین و ظلمی که از طرف آمریکا و اسرائیل بر آنها می‌رود، آگاه شده‌اند و وقتی ملت‌ها آگاه شوند، تحولات سیاسی عظیمی در جهان اتفاق خواهد افتاد. ما افق فلسطین را کاملا روشن می‌بینیم و به آینده فلسطین و قدس امیدوار هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین