Monday 06 May 2024| ۰۰: ۱۱ - دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
بهروز نعمتی:
یک عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان توصیه می‌کند که مردم ضمن کسب شناخت کامل نسبت به کاندیداها، بطور کامل به یک لیست مورد تأیید رأی دهند و ضمناً مراقب لیست‌های جعلی باشند.
یک عضو ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان با این توصیه که مردم لیست‌های اصلی را مبنای انتخابشان قرار دهند، گفت: برخی با شیطنت لیست‌های مجعولی از ائتلاف اصلاح‌طلبان منتشر کرده‌اند که انتظار می‌رود مردم با اطلاع کامل به لیست‌های اصلی رأی دهند. 

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با «آستان»، با بیان اینکه "لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان برای مجالس خبرگان و شورای اسلامی با عنوان 30+16 کاملا مشخص است"، افزود: لیست دوم مورد تفاهم و اطمینان، لیست صدای ملت است. اگر لیست دیگری هم منتشر می‌شود، لیست‌های حمایتی از اقوام و گروه‌های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه "تمامی لیست‌های موازی منتشر شده هم برای تخریب نیست"، در عین حال گفت: با توجه به اینکه رقبا با شیطنت‌هایی اقدام به انتشار لیست‌های مجعول کرده‌اند، انتظار می‌رود که مردم منابع و لیست‌های اصلی و مورد اطمینان و اعتماد را مبنای رأی‌ خود قرار دهند و توجهی به شیطنت‌ها و بعضاً تخریب‌ها و فضاسازی‌ها نکنند.

نایب رییس فراکسیون رهروان ولایت در پایان، رأی به لیست‌ها را عمل به توصیه مقام معظم رهبری دانست و گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند لیست‌ها را ببینید، بررسی کنید و براساس پتانسیل لیست‌ها رای بدهید، انتخاب کاندیداها بر اساس لیست‌های شناخته شده به خصوص در شهرهای بزرگ می‌تواند تعیین‌کننده باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین