Thursday 28 March 2024| ۲۰: ۵۰ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
در اطلاعیه ای که اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی منتشر کرده،انتشار تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در روز پنجشنبه ممنوع اعلام شده است.
مطابق قانون انتخابات، انتشار تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز پنجشنبه، ششم اسفندماه ۹۴ در رسانه‌ها ممنوع است.

به گزارش آستان به نقل از خبرگزاری فارس، در اطلاعیه ای که اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی منتشر کرده،انتشار تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در روز پنجشنبه ممنوع اعلام شده است.

در این اطلاعیه آمده است: طبق اعلام وزارت کشور و در راستای اجرای ماده ٢٣ قانون تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان و ماده ٥٦ و ٦٤ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، علاوه بر رعایت مفاد قوانین مذکور از سوی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با توجه به آنکه مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ٨ صبح روز پنجشنبه مورخ ٩٤/١٢/٦ به پایان می‌رسد، ضرورت دارد روزنامه ها و نشریاتی که در روز پنجشنبه توزیع می‌شوند از درج هرگونه مطلب تبلیغاتی و درج ‌آگهی در مورد داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خودداری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین