Friday 17 May 2024| ۱۰: ۵۱ - جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
از روز شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت جنوب و جنوب غرب وارد کشور شده و سبب ابرناکی، رگبار باران، وزش باد، گاهی رعد و برق در این نواحی خواهد شد.
سامانه بارشی از سمت جنوب و جنوب غرب از روز شنبه هفته آینده وارد کشور می‌شود و سبب ابرناکی، رگبار باران، وزش باد، گاهی رعد و برق در این نواحی خواهد شد.

به گزارش آستان به نقل از خبرگزاری فارس، بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز در برخی نقاط شمال شرق، جنوب شرق و ارتفاعات شمال غرب رشد ابر و وزش باد و در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های سمنان، قم و تهران وزش باد پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس امروز مواج است.

از بعدازظهر روز آینده و شنبه هفته آتی با عبور موجی از جنوب شرق کشور، در شرق استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده، ورزش باد و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

از روز شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت جنوب و جنوب غرب وارد کشور شده و سبب ابرناکی، رگبار باران، وزش باد، گاهی رعد و برق در این نواحی خواهد شد.

روز یکشنبه هفته بعد، این سامانه علاوه بر نواحی مذکور، شمال غرب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های البرز مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

روز دوشنبه هفته آینده با کاهش ابرناکی از سمت غرب، سامانه در نواحی مرکزی و نیمه شرقی فعال خواهد بود.

بنابراین گزارش آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود، بیشینه و کمیته دما در این استان فردا به ترتیب 19 درجه و 5 درجه خواهد بود؛ همچنین روز شنبه هفته آتی آسمان استان تهران کمی ابری و در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و اواخر وقت افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

آسمان اغلب استان‌های کشور فردا صاف تا کمی ابری است.

در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری با دمای 8 درجه زیر صفر و کردستان با دمای یک درجه بالای صفر، سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان با دمای 29 درجه بالای صفر و کرمان با دمای 28 درجه بالای صفر، گرمترین استان‌های کشور خواهند بود.

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مطالعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: