Friday 17 May 2024| ۱۱: ۰۵ - جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
با نزدیک شدن به ساعات پایانی اخذ رای و افزایش حساسیت های انتخاباتی تعدادی از نامزدهای اصولگرا نسبت به تخلف انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار نظر کردند.
به گزارش شبکه مجازی آستان به نقل از تدبیر24 در حالیکه یکی از نامزدهای انتخاباتی نسبت به تخلف اصلاح طلبان به خبرگزاری فارس گفته بود : طبق گزارشاتی که به صورت مکرر و مستند از ستادهای مختلف رسیده است، اصلاح‌طلبان اقدام به نصب بنر در برخی شعب اخذ رای و توزیع تعداد زیادی از برگه‌های تبلیغاتی 16+30 کرده‌اند که این اقدام در روز انتخابات خلاف قانون است.

این نامزد اصولگرا با بیان اینکه این مساله برای انتخابات خطرناک است، افزود: وقتی این موضوع به نهادهای ذیربط گزارش می‌شود،‌ به بهانه‌‌های مختلف به آن اعتنا نمی‌کنند و این برای انتخابات خطرناک است.

وی با تاکید بر اینکه ما نمایندگان نسبت به این امر ساکت نخواهیم بود و گزارشات خود را به نهادهای قانونی ارسال می‌کنیم، تصریح کرد: این مساله برای وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات خوب نیست و از شورای نگهبان می‌خواهیم که به صورت جدی به این گزارشات رسیدگی کند.
در همین رابطه ره پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران گفت گزارشاتی درباره تخلفات وارد شده، اما خیلی حاد نبوده که ما بخواهیم به آن ورود کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: